It Can't Be Winter We Haven't Had Summer Yet
Following the sudden death of Albert, her husband of 40 years, Adèle, the mother of eight children already in her 50s, finds herself alone, cheated and betrayed by life. Faced with her grudges, she risks sinking into depression, but finally manages to take control of her destiny and open up to the world surrounding her.