Ordinary Tenderness
The chronicle of daily life that shows the ordinary tenderness people have for each other. The film attempts to translate onto the screen a feeling as diffuse as tenderness, that of every day which favours the moments shared between individuals, simple encounters or deep ties. Tenderness also toward human beings who attempt with words and dreams to break the isolation stifling them.