Camila - Viña del Mar
The Mexican band Camila was in charge of closing the 2nd day of the Viña del Mar International Song Festival 2017, captivating the Quinta Vergara audience with their romantic musical repertoire. Camila is a Mexican pop rock group formed in 2005 by Mario Domm and Pablo Hurtado. Until 2013, Samo was also part of this group.