Camping 2
Arcachon (Southwestern France). August. Jean-Pierre Savelli, an employee of the Clermont Ferrand Insurance Co., has just learned that his fiancée, Valérie, wants to take a break. Hoping to get back on his feet and to find a little bit of calm and serenity, he decides to try a different vacation destination... He soon arrives at the Blue Waters Camping grounds where he runs into Patrick Chirac and his gang of inveterate campers. Break out a cold one and let the vacation begin!