Cannibal Mukbang
Shy and looking for love, a man becomes smitten with an outgoing and mysterious woman, who, much to his surprise, reciprocates the attraction. As his feelings for her intensify, so does his unexpected submersion into the woman's biggest fixation: the wild world of mukbanging. And with it, lots of bloodshed.