Cardboard Boxer
Willie is a good man who lives in the hard and dangerous streets of Los Angeles. He is forced by two wealthy teenagers to confront other men in street fights for which he makes some money. Trapped in this world of violence, which he doesn't quite understand, Willie finds some comfort in finding the lost diary of a troubled girl.