Kiss Me, Kill Me
While confronting his unfaithful boyfriend, Dusty blacks-out. When he comes to, his boyfriend was murdered and he's the prime suspect. But West Hollywood is filled with suspects: an unstable lawyer, a couples’ therapist, a jealous ex, a sketchy best friend, a resentful lesbian couple, and a drag queen hypnotist. Now Dusty must put all the pieces together, even if it means he's guilty of murder.