Celine Dion - Taking Chances World Tour
Part of the world tour of Celine Dion, which was seen by more than 3 million people and covered 5 continents, 25 countries and 92 cities - the first tour in nine years that was an absolute success. Enjoy the biggest hits of the decade's most important artist: 'Because You Loved Me', 'All By Myself', 'My Heart Will Go On', 'I Drove All Night' and others!