ChristCORE
ChristCORE is an inside look at the explosive subculture of Christian hardcore music which is surging across North America. Filmmaker and atheist punk rocker Justin Ludwig goes on tour with two evangelical hardcore bands -- driven newcomers Messengers and Christcore superstars Sleeping Giant -- culminating in the important Cornerstone Christian Music Festival. The tribulations of touring combine with the trials of preaching from the stage for these talented musicians and devoted evangelical Christians.