Christmas in Lagos
Romance is in the air when the beat drops for Lagos' Detty December. Fiyin is sure Elo is the love of her life, but is shocked when he returns with a fiancée. Gbemi is torn between her boyfriend and an old flame, while Ivie seeks a wild holiday.