Coeur De Pierre
Ghorban, a 12-year-old Afghan, embarked on a perilous 12,000 km journey to France in 2010. Abandoned and impoverished, he navigated the challenges of clandestine migration, nightmares, and adolescent uncertainties. Over eight years, filmmakers tracked his transition to adulthood, documenting his quest for a new life.