Coldplay: Reimagined
“Today we tried to strip back some of these songs which were already quite stripped back,” Chris Martin says with a smile in the opening moments of Coldplay: Reimagined. This performance film finds Martin and guitarist Jonny Buckland going deep inside highlights from 2019’s Everyday Life in an intimate studio setting. From the gospel of “BrokEn” to the doo-wop of “Cry Cry Cry” to the string-abetted catharsis of “Champion of the World,” it’s a close and unvarnished look at the magic of Coldplay.