Companions
Naëlle is 19, with an already complicated past behind her. During an integration workshop, Naëlle meets Hélène, her instructor, who gets her an apprenticeship with a craft guild. Despite her missteps, Naëlle manages to find her way, but not without support from Hélène and from Paul the master craftsman who mentors her. Naëlle will carve a place for herself in the fascinating world of stained glass and will realize that the Companions’ values are not just empty words.