Counting Crows - August and Everything After
Counting Crows' debut album 'August and Everything After' was an instant success on its release in late 1993 and went on to sell over 7 million copies in America. In the UK it charted at No.16 and has sold over 400,000 copies. On September 18, 2007, the band performed the complete album live for the first time at Town Hall in New York City. The band has maintained a hugely successful career wit...