Craig Shoemaker: The Lovemaster... Unzipped
Recorded Live at the Canyon Club in Agoura Hills, CA, Stand-up comedian, writer, and actor Craig Shoemaker returns to the live arena after a spate of film appearances and work as an author of children's books. The Love Master Unzipped finds Shoemaker adopting the guise of his alter-ego, "The Lovemaster," and wowing an audience of dedicated fans.