Cross of Iron
Germany, 1943. Experienced Sergeant Steiner, fighting on the Eastern Front, has lost all illusions about the meaning of war. The fanatical Captain Stransky, on the other hand, is still convinced of the "final victory". Due to an order of Stransky, Steiner and his men get behind the Russian front. In a bloody action with heavy losses, the soldiers try to return behind their own lines.