Cutting Edge 4: Fire And Ice
Former skater Alexandra "Alex" Delgado (Francia Raisa) had left skating behind her. But now a bad boy (Brendan Fehr) want to lure her back to the ice and become her new partner. But will their tempestuous relationship destroy their chances for gold?