Cutting Edge: Chasing The Dream
When his partner is injured, driven - and sometimes reckless - skater Zach Conroy has to find another partner…fast. In glides Alejandra, a tough-talking hockey player, and soon enough, the sparks begin to fly both on and off the ice.