Cyro Baptista - Solo: The Jazz Sessions
Cyro Baptista is a Brazilian musician, teacher, and recording artist specializing in percussion in the genres of jazz and world music. Since arriving in the U.S. in 1980, Cyro Baptista has emerged as one of the premier percussionists in the country. Please enjoy the music of Cyro Baptista on SOLOS: the jazz sessions.