Robin Trower - In Concert With Sari Schorr
Having enjoyed the Joyful Sky recording sessions so much, Robin decided to record his 2nd ever live concert video. To make the event even more significant, Robin performs classic tracks such as Bridge Of Sighs and Day Of The Eagle, songs not previously available on video. Robin, Sari and the band were all on fantastic form and a unique visual testament to a unique artist was created.