Dangerous
Joyce Heath (Bette Davis) plays a difficult actress in this film, based loosely on the life of early-20th-century Broadway and film star Jeanne Eagels. Joyce has all but destroyed her career and depleted her bank account because of her nasty drinking habit. Don Bellows (Franchot Tone), a rich architect, thinks Joyce can mount a comeback with the right role. As Don helps Joyce, she falls for him, but matters are complicated by Joyce's vindictive husband (John Eldredge).