Decisive Battles of Hitler's War: The U-Boat War
Twenty years after Kaiser Wilhem's exile in 1919, the German navy, Kriegsmarine, had once again grown into a powerful weapon, nurtured this time by Hitler's Third Reich. By 1939, Germany was eager and ready to wipe out the stain in her naval history. They possessed a terrifying weapon to make sure Hitler's victory and vision was realized, especially over Great Britain. The U-Boat.