Deep Waters
Take an artful, startling journey into unexplored regions of feminine sexuality. A sensitive and lyrical film set to become a cult classic as it explores what it considers centuries of patriarchal oppression. The land of feminine pleasures has remained very much 'terra incognita'. Deep Waters opens the door on rare and precious spaces where words are freed.