Deuces Wild
Leon (Stephen Dorff) and Bobby (Brad Renfro) are brothers who, with their friends, are determined to maintain the way of life in their neighborhood. They are "The Deuces," trying to keep things the way they are. Loyalty means everything to them, and protecting friends and family is their main priority. Now, when a violent gang threatens to destroy their neighborhood, the Deuces are forced to fight to shield the world they know from becoming a world they want no part of.