Diamond Road
Boring deep into its subject, Diamond Road seeks to understand the multiple meanings of a precious stone that is as old as our planet. Every year, 24 tons of diamonds are teased from the heart of the earth. Once mined they begin a twelve-month journey through "the pipeline" - a vast, secretive network spanning five continents.