Double Down South
In the dangerous high stakes world of illegal keno-pool gambling, veteran ace Nick (Kim Coates) is enamored of smart, tough, and charming newcomer Diana (Lili Simmons) and is determined to stake her. Diana must prove herself in a man’s world to win a match against DuBinion (Justin McManus), the world’s best shooter. Soon Diana and Nick find themselves in more danger than they ever imagined.