Eyes in the Night
Aided by his trusty guide dog, blind investigator Duncan MacLain takes on a case brought to him by old acquaintance Norma Lawry. One of Norma's past lovers, veteran actor Paul Gerente, has become involved with her much younger stepdaughter, Barbara, and this situation gets more dramatic when the thespian is found dead. Soon the investigation extends beyond the Lawry ladies to include a sinister Nazi scheme.