Finding Peace
A woman in crisis embarks on a transformative journey across Iceland, guided by Buddhist monk Mathieu Ricard-"the happiest man in the world." Through breathtaking landscapes, she discovers timeless lessons in resilience, mindfulness, and true inner peace.