Flora
Summer 1929 - at the end of the golden age of exploration - an expedition of Ivy League university botanists enter an uncharted forest on the North American frontier. Tasked to study the native flora, the students unearth a deadly organism and are soon in a fight with nature itself. They must use their limited resources to understand, survive and escape the wild and terrifying forest that surrounds them.