Foreign Affairs
Luxembourg's Foreign Minister takes us on a journey through modern politics.Through an intimate portrait of Luxembourg's Foreign Minister Jean Asselborn, this film gives rare insight to the inner workings of the international stage. With remarkable access to the political process and an elegant cinematic style, this documentary offers a sober look at the complexities of global politics, as well as moments of comic relief in its wry observations on diplomacy and the life of a politician.