Frankie
Unfolding over the course of a late summers day in the fabled resort town of Sintra, Portugal, FRANKIE follows three generations who have gathered for a vacation organized by the family matriarch, Frankie (Isabelle Huppert). In this fairy tale setting, husbands and wives, parents and children, friends and lovers, stirred by their romantic impulses — discover the cracks between them, as well as unexpected depth of feeling.