Getting Toasted
Friends on an epic winetasting weekend attempt to cheer up their heartbroken buddy after he’s dumped just days before his wedding. With a beautiful vineyard and all the wine intended for the wedding at their disposal, a lifechanging extravaganza of food, wine, and shenanigans sets them on a new path and proves once and for all that nothing heals a broken heart like good wine and good friends.