Ginger Baker's Air Force - What A Day
Fantastic TV-performance of Ginger Baker's Air Force of October 1970. The band also drew on Cream classics such as 'Sunshine Of Your Love', which was rearranged in an African big band sound and flowed seamlessly into 'Toady'. A 9-minute epic by the band with numerous solos and a Ginger Baker bursting with energy, drumming one of his best solos. The video also all takes recored that day!