Go for Broke
Zhang Yao, whose family was destroyed by drug dealers, secretly cooperates with anti-drug team leader An Du. The two join forces to ruthlessly eliminate the evil and vow to wipe out Mukun and Anpei, the top two figures of the criminal group.