Goat
Nineteen-year-old Brad is a new college student and wants desperately to fit in. Taking a cue from his older brother, Brett, Brad decides to pledge a fraternity. At first, it's all parties and girls, but as Brad enters into the final stretch of the pledging ritual-known as hell week, things take a violent, humiliating turn. What occurs in the name of brotherhood tests both boys and their relationship in brutal ways.