Goodbye, Cruel World
Angel is a hard-working accountant who cares about his family, although his wife may care more about telenovelas than him. When Angel is let go because of the economic slump, he must find a new way to earn a living. Innocent and ardent Angel inadvertently becomes part of a criminal gang. But, if his foray into the criminal underworld doesn’t help his family, Angel will have to find another way to survive. Adios Mundo Cruel is a creative comedy from Mexico that finds humor in a series of unfortunate events.