The Empty Hours
On the desolated coast of Veracruz, 17 year-old Sebastián takes over running his uncle’s small and cozy rent-by-the hour motel. There he meets Miranda, a regular customer who comes to the motel to meet a lover who always keeps her waiting. As Sebastián and Miranda get to know each other, an ambiguous game of seduction begins between them.