Gorillaz - Demon Days
Exciting live performances that combine innovative technology and cutting edge artistry are nothing new for a band that constantly pushes the envelope like the Gorillaz. Gorillaz, the world's biggest two-dimensional band, performed Live at the Manchester Opera House November 1st through 5th, 2005. These very special shows blended live performance with 3-D animation and saw the band performing t...