Grace Potter and the Nocturnals - Live at the Fillmore, San Francisco
This live performance brings out the best from the Vermont-based Rock outfit fronted by multi-instrumentalist Grace Potter. The band blends funky Blues, Soul and Rock influenced by bands from the '60s and '70s. Unlike other modern singer/songwriters, Grace has guts, gusto and knows how to Rock with the help of her ace band The Nocturnals.