Lynyrd Skynyrd - Live at Soundstage
With a backbone of Southern rock and country, passionate Van Zant vocals, and trademark layered guitars, Lynyrd Skynyrd deliver renditions of their iconic classics Sweet Home Alabama, and That Smell that will blow you away. This episode is littered with hits, rousing guitar solos, and songs from their new album, God and Guns. Dont miss an epic Freebird finale that does justice to the 35-year le...