Sebastian Bach - Forever Wild
Sebastian Bach first came to fame in the mid-80’s as the charismatic and controversial lead singer of the hugely successful rock band Skid Row with whom he had a string of hit singles and albums before embarking on a solo career in the mid-90’s. He has since been part of a band, The Last Hard Men, released a solo album, been a TV presenter and appeared on Broadway. This release combines live fo...