Grown-Ups
Yumi (Kiryuu Mai), a design student, discovers she is pregnant and is unsure about the child's paternity. Naoya (Kisetsu Fujiwara), a drama club member with aspirations of founding his own theater company, commits to raising the child with her. As they begin living together, the challenges of impending parenthood start to strain their relationship. Naoya becomes increasingly anxious about his future dreams, while Yumi questions his potential as a father and husband. Their frequent arguments hint at deeper emotional tensions beneath the surface. As the pressure of their situation intensifies, the young couple must confront whether their relationship can withstand the significant life changes ahead. This is a 2022 Japanese movie directed by Kato Takuya.