Hana Yori Dango Final
After announcing their engagement to the world, Tsukasa Domyoji (Jun Matsumoto) and Tsukushi Makino (Mao Inoue) are called to formally meet with their parents. During the meeting with Tsukasa’s parents, his mother presents Tsukasa with a beautiful tiara which is said to grant endless love to the owner and her partner. Touched by the gift, Tsukasa plans to cherish it forever but almost immediately after receiving it, the tiara is stolen. Determined to find the thief and retrieve the tiara, Tsukasa and Tsukushi follow a trail of clues which leads them to a casino in Las Vegas. Realizing their odds of catching the thief on their own are slim, Tsukasa calls in the rest of the F4 to help. Arriving at the casino, Rui Hanazawa (Shun Oguri), Sojiro Nishikado (Shota Matsuda), and Akira Mimasaka (Tsuyoshi Abe) try to help in recovering the tiara but their arrival comes too late. Learning the tiara is to be sold on the black market in Hong Kong, the reunited friends head to Hong Kong but their plans to retrieve the tiara are thwarted once again. Chasing the tiara from one side of the world to the other, Tsukasa, Tsukushi, and their friends are determined to get it back, but find that doing so is much easier said than done. With their eternal happiness on the line, will Tsukasa and Tsukushi be able to retrieve the tiara before the wedding or will their “happily ever after” be doomed before it even has a chance to start? Based on the manga series of the same name by Yoko Kamio and the last of the “Boys Over Flowers” live-action trilogy, “BOYS OVER FLOWERS the movie” is a 2008 Japanese romance film directed by Yasuharu Ishii.