Head on a Plate
A shapeshifting Alien from outer space wreaks havoc on a small rural town in the American Southwest near the legendary Area 51 of UFO fame. These Extraterrestrials are a brain-eating race who love to behead and eat humans. They are among us and have been for millions of years.