Heart - Live at the Royal Philharmonic
This film captures not only Heart’s first-ever live performance at the Royal Albert Hall but is also the first concert film of Heart performing with a full orchestra. Live At The Royal Albert Hall With The Royal Philharmonic Orchestra includes chart-topping songs like “These Dreams”, “Alone”, “What About Love”, “Barracuda”, “Magic Man”, “Dreamboat Annie”, and more!