The Stranglers - Friday the Thirteenth
Twenty-one years after their first release, the legendary Stranglers celebrate the release of their 13th album with a sell out concert recorded live at London's spectacular Royal Albert Hall. Accompanied, by the Electric Strings, an 18 piece all female orchestra, the group performs a selection of tracks from their new album, such as classic hits as 'Golden Brown', 'Strange Little Girl', 'Always...