Hell to Eternity
Jeffrey Hunter, David Janssen, Vic Damone and George Takei star in this hard-hitting war story based on the life of a boy raised by a Japanese family in Los Angeles who must fight the nation and culture he knows and loves -- From Hell to Eternity. Taken in as a homeless boy on the streets of Los Angeles, Guy Gabaldon (Jeffrey Hunter--King of Kings) was raised in a Japanese-American family with George (George Takei--"Star Trek") as his brother. Drafted and sent to Hawaii just before the attack on Pearl Harbor, Guy must face the reality of fighting the Japanese -- and the fact that his knowledge of the language makes him invaluable to the United States war effort.