Hidden Belize
Peter Greenberg explores Belize, the beautiful country that straddles the worlds of Central America and the Caribbean. Adventures include an archaeology dig at a Mayan temple, fishing near the Great Blue Hole, making chocolate on a farm, feeding a jaguar at a special rehabilitation zoo, and playing the ancient game of Pok-ta-Pok.