Hooper
Burt Reynolds stars as a stunt man at the top of his industry challenged by a younger, cockier stunt man eager to claim top honors from Hooper. Hooper (Reynolds) and ski (Jan-Michael Vincent) warily test each other out, but with a growing respect for their mutual skill ... and their coolness in the face of danger. But in the end, only one of the two men is brave enough--or foolish enough--to dare a seemingly impossible stunt in this lighthearted romp.