Hot Girl Summer
Teenage friends Inken, Vicky and Lena make a pact to fix their major problem: none of them have ever had an orgasm! With only a few weeks until the summer is over, Inken tries to help her boyfriend Tim find her G-spot, while leaving her friend Flin in the friend-zone. Lena tries to work up the courage to ask out her crush while hiding a secret. Vicky gets herself into quite a predicament involving a yeast infection and a love interest.